Dlaczego warto zobaczyć „Krudów”?

Aby przeczytać kliknij tutaj.

6 uwag do wpisu “Dlaczego warto zobaczyć „Krudów”?

  1. Zachęciłaś mnie do obejrzenia:) Jakoś tak czaiłem się bardzo na tę animację. Sam nie wiem czemu. Uznałem, że powieli schemat pewnie:) Zarys fabuły, który przedstawiłaś przypomina mi wariację na temat jednej, niesamowitej książki pod tytułem „Kto zabrał mój ser?”. Ona też traktuje o pozytywności zmian i zapotrzebowaniu na elastyczne podejście do myślenia/życia. Będę musiał obejrzeć i sprawdzić czy co do analogii mam rację:)

    Nie może być jednak zbyt kolorowo! Oj nie! Włączył mi się czepiak:D To nie jest małpka! To leniwiec!:P

    Lubię to

    • Znam ten ból z „czajeniem się” na jakis film. Mi też koleżanka długo mówiła, ze fajny a jakoś nie mogłam się przemóc 🙂
      Nie znam tej książki, ale z tego co mówisz to chyba warto, prawda? Koniecznie sprawdź!
      AAAaa faktycznie, masz rację! Kompletnie o tym zapomniałam, dzięki za zwróćenie uwagi, zaraz poprawię 🙂

      Lubię to

  2. Gdzieś coś słyszałam o tej animacji, ale tak stwierdziłam dzieckiem nie jestem, a tu proszę warto by się było wybrać i zobaczyć! Najbardziej zachęcające są te teksty. Serio, rozwaliły mnie na łopatki!

    Lubię to

    • Szczerze to też tak myślałam, ale jak się ma doła to takie animacje pomagają chyba najbardziej się „odmóżdżyć”. No i cieszysz się, że nie żyjesz w epoce jaskiniowców 🙂 Polecam!

      Lubię to

Skomentuj

