Harlan Coben – Sześć lat później

Aby przeczytać kliknij tutaj.

22 uwagi do wpisu “Harlan Coben – Sześć lat później

  1. Pisac na telefonie to nic dobrego, nie wiem czy mi dodalo komentarz, ale hak tak to jeszcze raz powiem 😀 ze lubię takie książki i koniecznie muszę się za nią zabrać po moim Stulatku. Szkoda tylko, ze jestem zmuszona czytać książki na raty, nie tak jak kiedyś połykać. 🙂

    Polubienie

    • Cieszę się że się spodobało! Tak, tak dodało, tylko jako, że pierwszy raz u mnie coś skomentowałaś to muszę to zatwierdzić: ) Gorąco polecam ! A książkę zawsze można wziąć w jakąś długą podróż 🙂

      Polubienie

  2. Ech 🙂 Uwielbiam H. Cobena i jego „koleżankę po fachu”, Tess Gerritsen. Książki Cobena są jednak cięższe, ale kryminały, kryminały medyczne i dobre thrillery są w moim stylu:D

    Polubienie

  3. Ja uwielbiam Harlana Cobena, mam w domu kilka jego książek; są fascynujące! Ostatnio odeszłam od thrillerów, ale przyznaję, że on kapitalnie pisze. Ostatnią, którą czytałam było „Nie mów nikomu”.

    Polubienie

  4. Nie ja też muszę na świeżo, bo po tygodniu już zapominam. Ja ostatnio strasznie wciągnęłam się w CAssandrę Clare – tak wiem, to tzw romans dla młodzieży, w dodatku fantasy – ale nie mogłam się oderwać. Żyłam tą książką. Głównemu bohaterowi kibicowałam, jak nigdy dotąd. Jak był szczęśliwy, ja razem z nim, jak nie – byłam wściekła, kombinowałam, co będzie dalej – nie mogłam spać, bo myślałam, co będzie dalej. Cudne książki – przeczytałam dwie sagi. Jedna ma 6 tomów, druga to jakby prequel – czyli dzieje przodków ujęte w trylogii – świetny język, wyśmienity dowcip, romans, no i to co ja lubię najbardziej podziemny świat wampirów, wilkołaków, demonów, aniołów i fearie….

    Polubienie

    • Bardzo mnie takie zapominanie irytuje! A od Cassandry Clare czytałam pierwszą część sagi Darów Anioła i było całkiem fajne, jednak jakoś to nie zachęciło mnie do sięgnięcia po kolejny tom. Oczywiście, nie zaprzeczam, że są bardzo wciągające z powodu lekkiego stylu i szybkiej akcji 🙂

      Polubienie

  5. oh, ja też bardzo lubię czytać, choć mam na to dużo mniej czasu niż kiedyś… no i czytam na telefonie, staram się ograniczyć ilość rzeczy dookoła nas więc książki elektroniczne są takim kompromisem. Koniecznie zapiszę sobie tę pozycję na liście do przeczytania, czasem brakuje mi pomysłu co czytać, a tak będzie pod ręką!

    Polubienie

    • Dokładnie! Gdyby nie telefon, czytałabym może jedną książkę na pół roku, a tak jest tego dużo wiecej 😉 Co do listy, warto założyć sobie konto na lubimyczytać.pl i tam stworzyć taką listę 🙂

      Polubienie

  6. Pingback: Jutro nie będzie inaczej! | Head Divided
  7. Pingback: Dzień dziecka, czyli parę słów o najbardziej upragnionych rzeczach dzieciństwa | Head Divided
  8. Pingback: Dzień dziecka, czyli parę słów o najbardziej upragnionych rzeczach dzieciństwa – HEAD DIVIDED
  9. Pingback: Jutro nie będzie inaczej!

Skomentuj

